Jeżeli planujecie Państwo rozwój swojego jednostki organizacyjnej. Chcecie pracować lepiej skuteczniej i efektywniej. Zależy wam na samorozwoju, zwiększeniu kompetencji i wzroście kultury organizacyjnej zachęcamy do skorzystania z oferty przeprowadzenia szkoleń dedykowanych.
Szkolenia zaplanowane tylko dla Państwa i opracowane na podstawie Państwa indywidualnych potrzeb to unikalny sposób zwiększania wiedzy, umiejętności i kompetencji.
Korzyści dla klienta:
• pełna indywidualizacja treści szkoleniowych,
• gwarancja programu zajęć dopasowanych do specyfiki danej jednostki,
• forma zajęć dopasowana do potrzeb – warsztaty, wykład, spotkanie problemowe,
• dowolnie wybrany termin, określona liczba godzin, miejsce wskazane przez samego klienta,
• korzystne warunki finansowe.
Proponowane tematy szkoleń:
- Szkolenia z zakresu małej przedsiębiorczości:
• Biznes plan,
• Podstawy księgowości i rachunkowości,
• Planowanie strategiczne w firmie,
• Zarządzanie ryzykiem,
• Podejmowanie decyzji w warunkach ryzyka i niepewności,
• Analiza kosztów i korzyści,
• Analiza finansowo-ekonomiczna,
• Studium wykonalności,
• Komunikacja, budowanie zespołu współpracowników, zarządzanie zespołem,
• Budowanie dialogu międzysektorowego,
• Promocja organizacji.
- Szkolenia z szeroko pojętej organizacji pracy, komunikacji oraz obsługi klienta:
• Szkolenia z komunikacji i porozumiewania się (integracja),
• Integracja i współpraca – budowanie zespołu,
• Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem,
• Autoprezentacja – skuteczne formy prezentacji,
• Sztuka bycia asertywnym – jak to osiągnąć w praktyce,
• Zasady skutecznego komunikowania i porozumiewania się.
- Szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta:
• Profesjonalna obsługa klienta,
• Sztuka prowadzenia prezentacji (spotkania),
• Obsługa tzw. trudnego klienta.
- Szkolenia z zakresu pozyskiwania funduszy europejskich:
• Szkolenia ogólne obejmujące nową perspektywę finansową 2014-2020,
• Zarządzanie projektem (logika projektu, wyznaczanie celów, planowanie działań),
• Kwalifikowalność wnioskodawców, projektów i kosztów,
• Procedury aplikowania, zawieranie umów, raportowanie i ocena projektów,
• Monitoring, kontrola i audyt projektów,
• Partnerstwo na rzecz rozwoju społeczno-gospodarczego,
• Szkolenia specjalistyczne (rozwój lokalny, pomoc publiczna).
- Szkolenie z technik profesjonalnej sprzedaży:
• Efektywne techniki sprzedaży,
• Intensywny warsztat sprzedaży dla zaawansowanych.
- Szkolenia z public relations i kreowania wizerunku:
• Kreowanie wizerunku – public relations w firmie/urzędzie,
• Szkolenia z negocjacji i dialogu społecznego,
• Negocjacje – Technika czy postawa?,
• Intensywny warsztat negocjacji dla zaawansowanych,
• Dialog społeczny w zakładzie pracy – Rady Pracowników.
- Szkolenia z coachingu, rozmów oceniających i rozwojowych:
• Praktyczne aspekty coachingu w firmie/urzędzie,
• Jak oceniać i prowadzić rozmowy oceniające i rozwojowe.
- Szkolenia z etyki pracy, zarządzania:
• Tworzenie kultury organizacyjnej firmy,
• Kodeks postępowania etycznego w firmie – wartości w firmie,
• Jak postępować etycznie w działalności zawodowej?
- Szkolenia branżowe:
• Kodeks Postępowania Administracyjnego,
• Zamówienia publiczne,
• Ochrona danych osobowych,
• Inwentaryzacja w jednostce,
• Warsztaty z Instrukcji Kancelaryjnej,
• Archiwum zakładowe krok po kroku.
Przygotujemy dla Państwa każdy rodzaj szkoleń od miękkich koncentrujących się na umiejętnościach interpersonalnych poprzez warsztaty komunikacyjne, szkolenia z zarządzania zasobami ludzkimi, aż po szkolenia branżowe przekazujące specjalistyczną wiedzę z zakresu administracji, prawa i finansów.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji