Jeżeli planujecie Państwo rozwój swojego jednostki organizacyjnej. Chcecie pracować lepiej skuteczniej i efektywniej. Zależy wam na samorozwoju, zwiększeniu kompetencji i wzroście kultury organizacyjnej zachęcamy do skorzystania z oferty przeprowadzenia szkoleń dedykowanych.

Szkolenia zaplanowane tylko dla Państwa i opracowane na podstawie Państwa indywidualnych potrzeb to unikalny sposób zwiększania wiedzy, umiejętności i kompetencji.

Korzyści dla klienta:
• pełna indywidualizacja treści szkoleniowych,
• gwarancja programu zajęć dopasowanych do specyfiki danej jednostki,
• forma zajęć dopasowana do potrzeb – warsztaty, wykład, spotkanie problemowe,
• dowolnie wybrany termin, określona liczba godzin, miejsce wskazane przez samego klienta,
• korzystne warunki finansowe.

Proponowane tematy szkoleń:

  • Szkolenia z zakresu małej przedsiębiorczości:
    • Biznes plan,
    • Podstawy księgowości i rachunkowości,
    • Planowanie strategiczne w firmie,
    • Zarządzanie ryzykiem,
    • Podejmowanie decyzji w warunkach ryzyka i niepewności,
    • Analiza kosztów i korzyści,
    • Analiza finansowo-ekonomiczna,
    • Studium wykonalności,
    • Komunikacja, budowanie zespołu współpracowników, zarządzanie zespołem,
    • Budowanie dialogu międzysektorowego,
    • Promocja organizacji.
  • Szkolenia z szeroko pojętej organizacji pracy, komunikacji oraz obsługi klienta:
    • Szkolenia z komunikacji i porozumiewania się (integracja),
    • Integracja i współpraca – budowanie zespołu,
    • Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem,
    • Autoprezentacja – skuteczne formy prezentacji,
    • Sztuka bycia asertywnym – jak to osiągnąć w praktyce,
    • Zasady skutecznego komunikowania i porozumiewania się.
  • Szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta:
    • Profesjonalna obsługa klienta,
    • Sztuka prowadzenia prezentacji (spotkania),
    • Obsługa tzw. trudnego klienta.
  • Szkolenia z zakresu pozyskiwania funduszy europejskich:
    • Szkolenia ogólne obejmujące nową perspektywę finansową 2014-2020,
    • Zarządzanie projektem (logika projektu, wyznaczanie celów, planowanie działań),
    • Kwalifikowalność wnioskodawców, projektów i kosztów,
    • Procedury aplikowania, zawieranie umów, raportowanie i ocena projektów,
    • Monitoring, kontrola i audyt projektów,
    • Partnerstwo na rzecz rozwoju społeczno-gospodarczego,
    • Szkolenia specjalistyczne (rozwój lokalny, pomoc publiczna).
  • Szkolenie z technik profesjonalnej sprzedaży:
    • Efektywne techniki sprzedaży,
    • Intensywny warsztat sprzedaży dla zaawansowanych.
  • Szkolenia z public relations i kreowania wizerunku:
    • Kreowanie wizerunku – public relations w firmie/urzędzie,
    • Szkolenia z negocjacji i dialogu społecznego,
    • Negocjacje – Technika czy postawa?,
    • Intensywny warsztat negocjacji dla zaawansowanych,
    • Dialog społeczny w zakładzie pracy – Rady Pracowników.
  • Szkolenia z coachingu, rozmów oceniających i rozwojowych:
    • Praktyczne aspekty coachingu w firmie/urzędzie,
    • Jak oceniać i prowadzić rozmowy oceniające i rozwojowe.
  • Szkolenia z etyki pracy, zarządzania:
    • Tworzenie kultury organizacyjnej firmy,
    • Kodeks postępowania etycznego w firmie – wartości w firmie,
    • Jak postępować etycznie w działalności zawodowej?
  • Szkolenia branżowe:
    • Kodeks Postępowania Administracyjnego,
    • Zamówienia publiczne,
    • Ochrona danych osobowych,
    • Inwentaryzacja w jednostce,
    • Warsztaty z Instrukcji Kancelaryjnej,
    • Archiwum zakładowe krok po kroku.

Przygotujemy dla Państwa każdy rodzaj szkoleń od miękkich koncentrujących się na umiejętnościach interpersonalnych poprzez warsztaty komunikacyjne, szkolenia z zarządzania zasobami ludzkimi, aż po szkolenia branżowe przekazujące specjalistyczną wiedzę z zakresu administracji, prawa i finansów.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji